سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نویسنده: ابوذر زرین اعظمی،نماینده مدارس استعدادهای درخشان استان قم

آزمون رشته ادبیات و علوم انسانی مدارس استعدادهای درخشان استان قم روز جمعه 20 اردیبهشت ماه 92 راس ساعت 9 صبح همزمان با سراسر کشور در استان قم برگزار خواهد شد .

 و دانش آموزانی شرایط ثبت نام و شرکت در این آزمون را دارند که دارای معدل حداقل 17 در پایه اول متوسطه باشند . 

زمان ثبت نام آزمون مذکور از روز شنبه 17 فروردین لغایت 4 اردیبهشت ماه 92در دبیرستان های محل تحصیل فعلی دانش آموزان خواهد بود که دانش آموزان واجد شرایط جهت ارائه مدارک مورد نیازخود باید به مدارس محل تحصیل خود در زمان تعیین شده مراجعه کنند .
روند طراحی ، مواد درسی ، تعداد سوالات و نوع آزمون مذکور در قالب بخشنامه ای به مسئولین آموزش نواحی مختلف قم ومدیران مدارس ابلاغ شده است.






تاریخ : سه شنبه 92/1/6 | 2:12 عصر | نویسنده : اداره استعدادهای درخشان استان قم | نظرات ()

نویسنده: علی فیض، رئیس اداره آموزش و پرورش استعدادهای درخشان استان قم

 قرآن گنجینه ای ارزشمند و موهبتی گرانقدر از سوی پروردگار عالمیان است و رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در تمامی شرایط حساس استفاده از فرامین قرآنی می باشد. امروز حمایت از قرآن آموزی و ترویج این فرهنگ در بین جوانان به خصوص دانش آموزان کشور و به صورت اخص دانش آموزان استان قم به عنوان ام القرای جهان اسلام برای همه یک وظیفه محسوب می شودکه باید از آن نهایت بهره و استفاده برد.

اداره آموزش و پرورش استعدادهای درخشان استان قم همه توان خود را به کار خواهد برد تا مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان استعدادهای درخشان قم به بهترین شکل ممکن برگزار شود و انتظار داریم از فرصت مسابقات بتوان بهترین استفاده و بهره را برد.

هدف اصلی و ریشه ای این مسابقات را توجه عمیق به دستورات دین مبین اسلام و تعالیم انسان ساز آن و تدبر درآیات قرآن می باشد و باید روح و جسم و جان را همواره در زلال چشمه ساران الهی شستشو داد که این رمز همه موفقیت ها و پیشرفت های ما در مسیر زندگی است.  

مسابقات قرآنی دانش آموزان استعدادهای درخشان در دو مقطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه مدارس دخترانه و پسرانه برگزار خواهد شد. و دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان قم در مسابقات کشوری حائز رتبه برترکشوری گردیدند.

 این دوره ازمسابقات در چهار رشته حفظ ، حفظ وپژه ، قرائت و معارف برگزار خواهد شد و برگزیدگان آن در مسابقات کشوری که متعاقبا زمان و مکان آن اعلام می گردد شرکت خواهند کرد.






تاریخ : سه شنبه 92/1/6 | 2:7 عصر | نویسنده : اداره استعدادهای درخشان استان قم | نظرات ()
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • فیس جوک