سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نویسنده: علی فیض

پس از مکاتبات و پیگیری هایی که در خصوص افزایش ظرفیت پذیرش دانش آموزان در مدارس استعدادهای درخشان به عمل آمد، تعداد 195 نفر به ظرفیت پذیرش دانش آموزان استان دردوره راهنمایی تحصیلی افزوده شد.

 در استان قم در حال حاضر 3 مرکز آموزشی استعدادهای درخشان راهنمایی فعالیت دارند و مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان وزارت آموزش و پرورش با تأسیس و راه اندازی2 مرکز آموزشی راهنمایی دیگرا در قم موافقت کرده است که این دو مرکز برای سال تحصیلی آینده در ناحیه 2 قم فعالیت خواهند نمود که با اخذ مجوزهای لازم وزارتی که از مطالبات اولیای دانش‌آموزان مستعد استان بود، تعداد دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در مدارس راهنمایی استان قم افزایش می‌یابد.

 اطلاع‌‌رسانی دقیق در خصوص نحوه ثبت‌نام، شرایط آن و آزمون این مراکز آموزشی با همکاری مدیریت های آموزش و پرورش نواحی و مناطق و مدیران محترم واحدهای آموزشی استان و رسانه های مختلف انجام شده و کرارا نیز از اولیا محترم خواسته شده است دفترچه های راهنمای آزمون را که در اختیار مدیران مدارس قرار گرفته تهیه وبه خوبی و با دقت مورد مطالعه قرار دهند.

 زمان پبت نام دانش آموزان را از 5 لغایت 23 اسفندماه جاری اعلام شده است و آزمون جذب دانش اموز در مدارس استعدادهای درخشان راس ساعت 9 صبح روز جمعه 20 اردیبهشت ماه 92 همرمان با سراسر کشور در قم نیز برگزار خواهد شد.

در حا ل حاضر در دوره راهنمایی تحصیلی مدارس استعدادهای درخشان استان 180دانش آموزدر پایه اول به تحصیل مشغول می باشند که با افزایش ذکر شده این تعداداز اول مهرماه 92 به 375 نفر خواهد رسید.






تاریخ : پنج شنبه 91/12/3 | 12:25 عصر | نویسنده : اداره استعدادهای درخشان استان قم | نظرات ()
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • فیس جوک