سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

رئیس اداره آموزش و پرورش استعدادهای درخشان استان قم اعلام کرد: مهلت قانونی نقل و انتقال دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان ا به سایراستانها را از تاریخ 6 خرداد لغایت 2 تیرماه 1392 اعلام نمود.

وی فرایند پذیرش و بررسی درخواست ها را با دریافت تقاضای انتقال از جانب ولی دانش آموز(بر اساس فرم پیوست، به همراه سایر مدارک مربوطه) به مدیر حداکثر تا تاریخ 2/04/1392 اقدام و مدیر محترم آموزشگاه مدارک و فرمهای تقاضای انتقال به اداره استعدادهای درخشان استان قم جهت بررسی و انتقال درخواستها به استان مقصد تا حصول نتیجه، اقدام نمایند.علی فیض

آقای علی فیض تاکید کرد با توجه به کشوری بودن زمان نقل و انتقالات رعایت زمان درخواست انتقال از سوی اولیای دانش آموزان عزیز لازم و پذیرش درخواست انتقال خارج از محدوده تاریخ اعلام شده ممکن نخواهد بود.

در ضمن دانش آموزان پذیرفته شده جدید پایه اول راهنمایی تحصیلی و همچنین ورودی های جدید پایه اول متوسطه که در یک مدرسه استعدادهای درخشان پذیرفته شده اند برابر مفاد دستورالعمل آزمون ورودی سال تحصیلی 92-93 مجاز به جابجایی و ثبت نام در دیگر مدارس استعدادهای درخشان نمی باشند.

 






تاریخ : سه شنبه 92/3/7 | 10:29 صبح | نویسنده : اداره استعدادهای درخشان استان قم | نظرات ()
تاریخ : دوشنبه 92/3/6 | 4:17 عصر | نویسنده : اداره استعدادهای درخشان استان قم | نظرات ()

 

 ثبت نام دانش آموزان پذیرفته شده درآزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان

 

    زمان ثبت نام  :

اولیاء محترم دانش آموزان پذیرفته شده جهت ثبت نام اولیه می بایست از تاریخ اعلام نتایج 4/3/1392 لغایت 13/3/1392 از ساعت  8 الی30/11 صبح به آموزشگاه مربوطه مراجعه ونسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

مدارک مورد نیاز

 îفتوکپی شناسنامه ی دانش آموز

îفتوکپی شناسنامه ولی دانش آموز

یادآوری های بسیار مهم  :

1- جابجایی از مدرسه ای به مدرسه ای دیگر در مدارس استعدادهای درخشان امکان پذیر نبوده وپذیرفته شدگان فقط می توانند در آموزشگاه اعلام شده ثبت نام نمایند .

2- عدم مراجعه در موعد مقرر به منزله انصراف می باشد .

3-پذیرفته شدگان دبیرستان دخترانه فرزانگان 1 روزهای فرد هفته مراجعه نمایند .

4- پذیرفته شدگان دبیرستان پسرانه مهدیه ودبیرستان دخترانه فرزانگان 2 و راهنمایی فرزانگان 1 به  اسثتنا روز پنجشنبه مراجعه نمایند 

5- چگونگی ومحل ثبت نام پذیرفته شدگان مدرسه راهنمایی

پسرانه دکتر خرمی ناحیه 2 متعاقبا اعلام خواهد شد.

تذکر: از اولیا محترم تقاضا می گردد قبل از مراجعه با اموزشگاه پذیرفته شده تماس حاصل نموده و در وقت تعیین شده مراجعه نمایید. ضمنا نیازی به حضور دانش آموز بواسطه قرار گرفتن در ایام امتحانات پایانی برای ثبت نام نمی باشد  

جهت اطلاع از ادرس و مشخصات مدارس استعداد های درخشان به این لینک مراجعه فرمایید.






تاریخ : دوشنبه 92/3/6 | 11:30 صبح | نویسنده : اداره استعدادهای درخشان استان قم | نظرات ()
   1   2      >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • فیس جوک