سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابوذر زرین اعظمی گفت: ثبت‌نام آزمون ورودی رشته ادبیات و علوم انسانی (پایه دوم متوسطه دوره دوم) در مدارس استعدادهای درخشان در سال تحصیلی 94 - 93 از 17 خرداد ماه آغاز می‌شود.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش قم ، ابوذر زرین اعظمی  پس از جلسه هماهنگی آزمون‌های استعدادهای درخشان ، اظهار داشت: ثبت‌نام آزمون ورودی رشته ادبیات و علوم انسانی (پایه دوم متوسطه دوره دوم) مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی 94 - 93 از روز شنبه 17 خرداد در این استان همزمان با سراسر کشورآغاز شده و تا روز پنجشنبه 29 خردادماه ادامه می‌یابد.

نماینده  استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان استان خاطر نشان کرد: ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون از طریق مدارس استعدادهای درخشان مهدیه جهت پسران و فرزانگان 2 جهت دختران انجام خواهد گرفت و هزینه‌ای از بابت ثبت‌نام از متقاضیان دریافت نمی‌شود

زرین اعظمی افزود : داشتن تابعیت ایرانی و معدل کل سالانه حداقل 17 در پایه اول متوسطه سال‌جاری را شرط شرکت در آزمون عنوان کرد و از همه علاقمندان به ادامه تحصیل در رشته ادبیات و علوم انسانی مدارس استعدادهای درخشان خواست برای اطلاع از منابع آزمون، تعداد و ضریب سئوالات و ظرفیت پذیرش مدارس به مدیران مدارس خود مراجعه کرده و در مهلت مقرر برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی همچنین اظهار داشت : روند طراحی ، مواددرسی ، تعداد سوالات و نوع آزمون مذکور در قالب بخشنامه ای به مسئولین آموزش نواحی مختلف قم ومدیران مدارس ابلاغ  شده است

 وی بیان کرد: این آزمون همزمان با سراسر کشور رأس ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 12 تیرماه در استان برگزار می‌شود و دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در پایه اول دبیرستان‌های دوره دوم استعدادهای درخشان در صورت تمایل به ادامه تحصیل در رشته ادبیات و علوم انسانی ضرورتی به شرکت در آزمون ورودی ندارند.






تاریخ : شنبه 93/3/31 | 6:0 عصر | نویسنده : اداره استعدادهای درخشان استان قم | نظرات ()
تاریخ : چهارشنبه 93/2/24 | 8:49 صبح | نویسنده : اداره استعدادهای درخشان استان قم | نظرات ()

ابوذر زرین اعظمی نماینده  استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اعلام این خبر گفت : آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان روز های پنج شنبه و جمعه هجدهم و نوزدهم اردیبهشت ماه در قم برگزار شد که در آن بیش از 7000 دانش آموز در دو دوره اول و دوم متو.سطه به رقابت پرداختند.

وی تصریح کرد: از این تعداد شرکت کننده در نهایت و پس از اعلام نتایج کتبی 604 نفر دردوره متوسطه پذیرش خواهند شد.

نماینده استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش با بیان اینکه درمجموع  این پذیرش سهم دختران در مدارس استعدادهای درخشان 246 نفر خواهد بود گفت : تعداد 358  پسر نیز به واحدهای آموزشی استعدادهای درخشان ویژه پسران راه خواهند یافت.  

زرین اعظمی افزود: فهرست پذیرفته شدگان دبیرستان های دوره های اول و دوم استعدادهای درخشان با در نظر گرفتن ظرفیت پذیرش تعیین شده حداکثر تا 31 خردادماه در سایت اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام می گردد.

وی همچنین گفت: دانش آموزان عزیز استان می توانند از طریق واحدهای آموزشی خود نسبت به آگاهی از نتایج آزمون خود در زمان تعیین شده اطلاعات لازم را کسب نمایند.

 






تاریخ : چهارشنبه 93/2/24 | 8:33 صبح | نویسنده : اداره استعدادهای درخشان استان قم | نظرات ()
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • فیس جوک