سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نویسنده: علی فیض، رئیس اداره آموزش و پرورش استعدادهای درخشان استان قم

 قرآن گنجینه ای ارزشمند و موهبتی گرانقدر از سوی پروردگار عالمیان است و رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در تمامی شرایط حساس استفاده از فرامین قرآنی می باشد. امروز حمایت از قرآن آموزی و ترویج این فرهنگ در بین جوانان به خصوص دانش آموزان کشور و به صورت اخص دانش آموزان استان قم به عنوان ام القرای جهان اسلام برای همه یک وظیفه محسوب می شودکه باید از آن نهایت بهره و استفاده برد.

اداره آموزش و پرورش استعدادهای درخشان استان قم همه توان خود را به کار خواهد برد تا مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان استعدادهای درخشان قم به بهترین شکل ممکن برگزار شود و انتظار داریم از فرصت مسابقات بتوان بهترین استفاده و بهره را برد.

هدف اصلی و ریشه ای این مسابقات را توجه عمیق به دستورات دین مبین اسلام و تعالیم انسان ساز آن و تدبر درآیات قرآن می باشد و باید روح و جسم و جان را همواره در زلال چشمه ساران الهی شستشو داد که این رمز همه موفقیت ها و پیشرفت های ما در مسیر زندگی است.  

مسابقات قرآنی دانش آموزان استعدادهای درخشان در دو مقطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه مدارس دخترانه و پسرانه برگزار خواهد شد. و دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان قم در مسابقات کشوری حائز رتبه برترکشوری گردیدند.

 این دوره ازمسابقات در چهار رشته حفظ ، حفظ وپژه ، قرائت و معارف برگزار خواهد شد و برگزیدگان آن در مسابقات کشوری که متعاقبا زمان و مکان آن اعلام می گردد شرکت خواهند کرد.






تاریخ : سه شنبه 92/1/6 | 2:7 عصر | نویسنده : اداره استعدادهای درخشان استان قم | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • فیس جوک