سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران که از سال 1385 هر ساله در کشور ما در دو بخش دانشجویی و دانش­ آموزی برگزار می شود. در مسابقات امسال و در بخش دانشجویی تیم هایی شرکت کننده از کشور های خارجی مانند آلمان، آمریکا، هلند، چین، روسیه و ... شرکت کردند.


گروه رباتیک مجتمع آموزشی شهید قدوسی(طاها ایرانی ، محمدمهدی کلانتری ، یاسین مهدیزاده)  از 17 تا 21 فروردین در محل مسابقات حضور یافت و در دو لیگ امدادگر و ربات های نمایشی به رقابت با سایر تیم ها پرداخت. و در نهایت در لیگ نمایشی موفق به کسب رتبه سوم در سطح کشور و در لیگ امدادگر موفق به راه یابی به مرحله نهایی شد.

اداره استعدادهای درخشان استان قم ضمن از جناب آقای امینی مدیریت محترم مجتمع شهیدقدوسی وعوامل اجرایی ودبیران ارزشمند این مجتمع کسب این رتبه را به دانش آموزان گرامی و خانواده های محترم ایشان ،تبریک می گوید . امیداست که شاهد موفقیت این عزیزان در عرصه های مختلف علمی باشیم . 


 






تاریخ : یکشنبه 94/2/6 | 1:22 عصر | نویسنده : اداره استعدادهای درخشان استان قم | نظرات ()

کسب رتبه اول در مسابقات به زبان انگلیسی وکسب رتبه سوم در مسابقات به زبان فارسی

 

در سومین دوره از این مسابقات که از  27 تا 29 فروردین1394 در دانشگاه علم وصنعت تهران برگزار گردید دو تیم از مدرسه استعدادهای درخشان  شهید قدوسی  ناحیه چهار قم شرکت کردند . یک تیم در لیگ فارسی و دیگری در لیگ انگلیسی. تیم شرکت کننده در لیگ انگلیسی (محمدحسن محمدی، امید طیبی، مهدی باقری) پس از پشت سر گذاشتن چند تیم از قبیل فرزانگان 3 تهران و حلی 1 و حلی 4 و ... توانست به فینال این دوره از مسابقات راه پیدا کند و در فینال پس از رقابت بسیار سخت و نزدیک با تیمی از فرزانگان و دو تیم ( دوم دبیرستانی ) مفید تهران، موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات انگلیسی شد. و دیگر تیم که در لیگ فارسی شرکت کرده بود ( سیدعلی مدنی، سید محمدجواد محسنی، سجادگیوه چی ) توانست پس از چند مرحله رقابت با تیم های تهرانی و شیرازی و قزوینی موفق به کسب عنوان سومی لیگ فارسی شود.

اداره استعدادهای درخشان استان ضمن تبریک به دانش آموزان عزیز افتخارآفرین و خانواده های محترم ایشان ، از جناب آقای امینی مدیریت محترم مجتمع شهیدقدوسی وعوامل اجرایی ودبیران ارزشمند این مجتمع کمال قدردانی را دارد. امیداست که با آموزش موفق وخلاقانه شاهد شناسایی و هدایت استعدادهای برتر استان در زمینه های مختلف باشیم .






تاریخ : یکشنبه 94/2/6 | 11:51 صبح | نویسنده : اداره استعدادهای درخشان استان قم | نظرات ()

کارشناس جدید اداره ی استعداد های درخشان آقای علی رضا شیری زاغه مشغول به کار گردید.

http://s6.picofile.com/file/8181320392/IMG_4073.JPG

 






تاریخ : چهارشنبه 94/1/19 | 11:19 صبح | نویسنده : اداره استعدادهای درخشان استان قم | نظرات ()
<      1   2   3   4      >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • فیس جوک